کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم
سرخط خبرها

معضل بزرگ قلعه‌نویی و عبدی در نیمه مربیان

  • کد خبر: ۱۹۵۸۸۹
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
معضل بزرگ قلعه‌نویی و عبدی در نیمه مربیان
امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران نیمه مربیان را باختند تا سه شنبه تلخی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سه شنبه شب برای فوتبال ایران بسیار تلخ تمام شد و تیم‌های نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال ایران بازی‌های برده خود را با تساوی عوض کردند.

تساوی تیم نوجوانان ایران منجر به حذف این تیم از جام جهانی در ضربات پنالتی شد و حسین عبدی در حالی که بازی برده مقابل انگلیس را نیز با شکست به پایان برده بود در آخرنی ایستگاه خود در جام جهانی نیز نیمه مربیان را به حریف واگذار کرد. 


امیرقلعه‌نویی نیز در قامت سرمربی تیم ملی ایران هم به همین درد دچار شد و درحالی که تیم ملی با ۲ گل از تیم  ملی فوتبال ازبکستان جلو بود در نهایت با تساوی به کار خود خاتمه داد تا ۳ امتیاز شیرین از کف برود و تیم ملی ایران در رقابت انتخابی برای حضور در جام جهانی فوتبال کارش به اما و اگرها بیفتد.

البته بازی با ازبکستان اولین محک جدی امیرقلعه‌نویی در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران بود. او که پیش‌تر موفق شده بود قهرمانی در جام کافا و تورنمنت اردن را به کارنامه خود بیفزاید در اولین بازی جدی نتوانست طعم شیرین پیروزی را بچشد و اوضاع تاکتیکی تیم او به گونه‌ای بود که شاید اگر روی اشتباه دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان، رامین رضاییان موفق به گلزنی نمی‌شد، شاید تیم ملی در نهایت با شکست میدان رقابت با ازبک‌ها را ترک می‌کرد.

قلعه‌نویی با این حال وعده‌های شیرینی برای جام ملت‌ها داده که البته با نمایشی که تیم ملی مقابل ازبک‌ها به اجراء گذاشت، بعید است که اهداف او به سرانجام برسد و به طور قطع تیم ملی نیاز به انسجام بیشتری خواهد داشت تا در عرصه رقابت با غول‌های فوتبال آسیا به موفقیت دست یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->